لوکسالون 84R

 

 

از فرم دادن ورق کویل آلومینیومی به عرض 111 میلیمتر و ضخامت 0.5 تا 0.7 میلیمتری باندهایی با مقطع خاص به عرض 84 میلیمتر تولید می گردد که لوکسالون 84R نامیده می شود. این باندها در طول حداکثر 6 متر و با رنگ های متنوع کوره ای مایع و یا پودری الکتروستاتیک قابل ارائه می باشد.

باندهای لوکسالون 84R  پس از نصب با ایجاد شکاف 16 میلیمتری نسبت به هم به صورت خطوط موازی با مدول 10 سانتیمتر دیده می شود.

می توان گفت بیشترین پوشش سقف کاذب در ایران بعد از دامپا به وسیله ی لوکسالون 84R انجام شده است.

باند لوکسالون 84R را به دلیل تقارن مقطع می توان داخل هم قرار داد این مشخصه باعث ایجاد دید زیبا و یک پارچه سقف در سالن های بزرگ می گردد.

سقف کاذب لوکسالون 84R   به صورت های زیر نصب می گردد.

1_ سقف کاذب باز (بدون مغزی)

در این روش نصب باندهای لوکسالون روی زیرسازی مخصوص به صورت موازی با فاصله 1.6 میلیمتر از یکدیگر نصب می گردد. شکاف حاصل از فاصله دو باند باز که باعث تبادل هوای داخل و پشت سقف می گردد. باز بودن شکاف ها امکان قرار دادن دریچه های هوا را در پشت سقف فراهم می سازد.

2_ سقف کاذب بسته

در این روش نصب فاصله شکاف بین باندها با پروفیل مغزی به دو صورت صاف و یا گود پوشانده می شود، این روش سقف کاذبی صاف با خطوط موازی و بسته را به وجود می آورد.

3_ سقف کاذب شیبدار کرکره ای

باندهای 84R را می توان با استفاده از زیرسازی مخصوص به صورت  شیبدار کرکره ای نصب نمود این نوع اجرا بیشتر در شکست های سقف و آفتابگیر جلو پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کاذب لوکسالون 84R به وسیله ی شرکت کدکن در پروژه های زیادی از جمله فرودگاه کیش ، پالایشگاه بندرعباس ، فرودگاه زنجان ، ایستگاه متروی صادقیه و…

 

لوکسالون

LinkedIn

آپارات

 

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *