این سقف از ورق آلومنیومی با ضخامت 0.5 تا 0.7 ساخته شده است و این سقف در مکان هایی قابل استفاده میباشد که احتیاج به دسترسی به پشت سقف نباشد.

مشخصات فنی:

ضخامت ورق آلومینیومی لوکسالون 0.5 تا 0.7

رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 60 الی 80 میکرون بطور استاندارد و رال رنگ انتخابی

عرض:84 در مقدار طول:6 متر

این سقف در سه طرح پانچ دار،طرح دار و ساده تقسیم بندی شده است و در دو مدل باز(بدون نیاز به مغزی)و بسته(همراه با مغزی و یا مغزی معکوس)و شیب دار (کرکره ای) میباشد.

کاربرد های سقف لوکسالون 84

این سقف با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارد برای کلیه فضاها با کاربری های متفاوت کاربردی میباشد.این سقف کاذب را به راحتی میتوان با انواع مصالح دیگر سقف کاذب تلفیق نمود و در طراحی های مختلف از لوکسالون استفاده کرد.سقف کاذب لوکسالون 84R را میتوان در انواع فضاهای اداری،تجاری،ورزشی،آموزشی،پتروشیمی،مسافربری،درمانی،متروها،مسکونی و… بکاربرد.

رنگ الکترواستاتیک

به طور کلی در توضیح این نوع رنگ می توان گفت به دلیل عدم نیاز به یک حلال،استفاده از این نوع رنگ های پودری بسیار حائز اهمیت است و همچنین نسبت به نوع رنگ های دیگر میزان آلودگی کمتر و دوام وپایداری بیشتری دارد.در استفاده از رنگ پودری یا همان الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای به دلیل اینکه این نوع رنگ از ترکیب و نوعی فرآیند رنگ خشک به عمل می آید در هیچ مرحله ای از رنگ کاری نیاز به ترکیبات و محلول نمی باشد.

ویژگی و مزایا

از ویژگی های مهم این نوع رنگ میتوان به اقتصادی بودن و زیست پذیری آن اشاره کرد.همانطور که گفته شد استفاده از رنگ های الکترواستاتیک به دلیل عدم وجود محلول صرفه اقتصادی بهتری دارد.

از دیگر مزایای مهم این نوع رنگ می توان به :

پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یک نواخت در تمامی نواحی،نفوذ پذیری در نقاط غیردسترس گوشه ها و لبه ها،فرآیند رنگ آمیزی روان و آسان ، به وجود آوردن یک لایه رنگ بر محصول با خواص عالی فیزیکی و شیمیایی مطلوب، ریسک خطر آتش سوزی بسیار پایین.

شیوه ی اجرایی رنگ پودری در ایران

شیوه پسا گرم:

این شیوه از رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک متداول‌ترین شیوه در ایران است. در این روش ابتدا قطعه رنگ‌ آمیزی شده و بعد در معرض گرما قرار می‌گیردروش پس گرما شیوه‌ای است که نسبت به دیگر شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک آسان‌تر بوده و راه‌اندازی تجهیزات این نوع از رنگ‌آمیزی به نسب دیگر شیوه‌ها متداول تر است. روش پس گرما هم به شیوه دستی و هم به روش اتوماتیک قابلیت اجرا دارد. در هر دو مدل دستی و اتوماتیک سرعت خروجی آن بالا بوده و کیفیت رنگ آن نیز مطلوب است.

IMG_7721استخر پادگان امیرالمومنین (1)استخر شرکت نفت تهران (2)استخر شهرداري مجيديه_049استخر شهرداري مجيديه_071استخر شهرداري مجيديه_087 (2)استخر قم (1)استخر مسكوني1_018آریاساسول (1)مترو خواجه عبدالله (1)