تایل هوک ان

در انواع دسته بندی سقف های کاذب تایل با زیرسازی پنهان یکی از پرکاربردترین آنها سقف کاذب تایل هوک_آن میباشد.سیستم نصب منحصر به فرد این نوع سقف کاذب کاربرد آن را برای بهره بردار بسیار بالا برده است.به این دلیل که به راحتی میتوان تایل های هوک_آن را دمونتاژ نمود و دسترسی مناسبی به پشت سقف جهت تعمیرات خواهیم داشت.

ویژگی ها و مشخصات

از ویژگی های بارز این نوع سقف پنهان بودن متعلقات زیرسازی میباشد و تایل ها بدون درز در کنار یکدیگر قرار میگیرند که میتوان تایل ها را در نوع پانچ دار و ساده نیز تولید نمود.دیگر تفاوت اصلی این سقف سهولت نصب و سرعت بالای نصب آن و به همین ترتیب سرعت و سهولت دمونتاژ و تعویض تایل ها بسیار زیاد میباشد.از این نوع سقف کاذب در فضاهای بزرگ و سوله ها که فشار معکوس بر روی سقف کاذب وجود دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین به دلیل قفل شدن تایل ها در یکدیگر سقف قابل شست و شو،آکوستیک،ضد حریق را خواهیم داشتسقف کاذب هوک_آن را میتوان در انواع آلومنیوم و گالوانیزه در ضخامت های 1 میلیمتر به بالا نیز تولید نمود همچنین در ابعاد 60×60_120×60 و سفارشی نیز تولید کرد.

رنگ الکترو استاتیک

به طور کلی در توضیح این نوع رنگ می توان گفت به دلیل عدم نیاز به یک حلال،استفاده از این نوع رنگ های پودری بسیار حائز اهمیت است و همچنین نسبت به نوع رنگ های دیگر میزان آلودگی کمتر و دوام وپایداری بیشتری دارد.در استفاده از رنگ پودری یا همان الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای به دلیل اینکه این نوع رنگ از ترکیب و نوعی فرآیند رنگ خشک به عمل می آید در هیچ مرحله ای از رنگ کاری نیاز به ترکیبات و محلول نمی باشد.

  • ویژگی و مزایا

از ویژگی های مهم این نوع رنگ میتوان به اقتصادی بودن و زیست پذیری آن اشاره کرد.همانطور که گفته شد استفاده از رنگ های الکترواستاتیک به دلیل عدم وجود محلول صرفه اقتصادی بهتری دارد.از دیگر مزایای مهم این نوع رنگ می توان به : پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یک نواخت در تمامی نواحی،نفوذ پذیری در نقاط غیردسترس گوشه ها و لبه ها،فرآیند رنگ آمیزی روان و آسان ، به وجود آوردن یک لایه رنگ بر محصول با خواص عالی فیزیکی و شیمیایی مطلوب، ریسک خطر آتش سوزی بسیار پایین.

  • شیوه ی اجرایی رنگ پودری در ایران

  • شیوه پسا گرم:

این شیوه از رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک متداول‌ترین شیوه در ایران است. در این روش ابتدا قطعه رنگ‌ آمیزی شده و بعد در معرض گرما قرار می‌گیرد روش پس گرما شیوه‌ای است که نسبت به دیگر شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک آسان‌تر بوده و راه‌اندازی تجهیزات این نوع از رنگ‌آمیزی به نسب دیگر شیوه‌ها متداول تر است. روش پس گرما هم به شیوه دستی و هم به روش اتوماتیک قابلیت اجرا دارد. در هر دو مدل دستی و اتوماتیک سرعت خروجی آن بالا بوده و کیفیت رنگ آن نیز مطلوب است.

کاربردهای سقف هوک_آن

این سقف در سالن های وسیع مانند کارخانه ها،فرودگاه ها،ایستگاه های راه آهن،سالن های ورزشی،تولیدی مراکز اداری،درمانی،پتروشیمی ها و… کاربرد دارد.

روش نصب تایل هوک_آن

زیرسازی سقف کاذب هوک_آن از یک پروفیل Z که با هنگر به شاسی انجام شده متصل میگردد و تایل ها به روش تولید خاص خود به پروفیل Z و سایر تایل ها متصل میگردد.

انرژی اتمی (4)انرژی اتمی (8)انرژی اتمی (21)