این نوع سقف تشکیل شده از چندین تایل پنهان در ابعاد مختلف که پس از قرار گرفتن در کنار هم یک سقف مدولار و زیبا را به وجود خواهد آورد.

ازمزایا  این سقف کاذب میتوان به چند مورد اشاره کرد از جمله :

دارای نمایی بسیار زیبا ، جاسازی انواع چراغ گرد و مربعی و تأسیسات ، عایق صوت ، ضد حریق ، ضد رطوبت ، قابل شستشو ، بدون رویت درز ، دسترسی آسان به پشت سقف

همچنین در روش نصب با توجه به شرایط پروژه زیرسازی صلب گالوانیزه و یا آهنی انجام شده و  با استفاده از سازه مخفی و متعلقات آن (هنگر ، قطعه اتصال و … ) شبکه مدولار زیرسازی مخفی به آن متصل خواهد شد.

  • پوشش رنگ

  • رنگ الکترواستاتیک

به طور کلی در توضیح این نوع رنگ می توان گفت به دلیل عدم نیاز به یک حلال،استفاده از این نوع رنگ های پودری بسیار حائز اهمیت است و همچنین نسبت به نوع رنگ های دیگر میزان آلودگی کمتر و دوام وپایداری بیشتری دارد. در استفاده از رنگ پودری یا همان الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای به دلیل اینکه این نوع رنگ از ترکیب و نوعی فرآیند رنگ خشک به عمل می آید در هیچ مرحله ای از رنگ کاری نیاز به ترکیبات و محلول نمی باشد.

  • ویژگی و مزایا

از ویژگی های مهم این نوع رنگ میتوان به اقتصادی بودن و زیست پذیری آن اشاره کرد.همانطور که گفته شد استفاده از رنگ های الکترواستاتیک به دلیل عدم وجود محلول صرفه اقتصادی بهتری دارد.

از دیگر مزایای مهم این نوع رنگ می توان به : پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یک نواخت در تمامی نواحی،نفوذ پذیری در نقاط غیردسترس گوشه ها و لبه ها،فرآیند رنگ آمیزی روان و آسان ، به وجود آوردن یک لایه رنگ بر محصول با خواص عالی فیزیکی و شیمیایی مطلوب، ریسک خطر آتش سوزی بسیار پایین.

برای دیدن نمونه پروژه این سقف اینجا کلیک کنید.

بازار ماهی فروشان (1)بازار ماهی فروشان (2)بازار ماهی فروشان (3)جهاد دانشگاهی کرج (1)جهاد دانشگاهی کرج (2)فرودگاه کیش (2)فرودگاه کیش (4)فرودگاه کیش (5)