شرکت کدکن به دست یکی از پیشگامان توانمند ایرانی به نام مهندس سید ناصر امامی با هدف طراحی و تولید و اجرای بخشی از فعالیتهای عمرانی کشور در جهت اجرای انواع سقفهای کاذب دکوراتیو آلومینیومی و غیر آلومینیومی ،همچنین آلومینیومی با تلفیق شیشه در سال 1359 تاسیس گردیده است.

مدیریت توانمند و شهرت شرکت، حاصل سالها تجربه در بکارگیری حداکثر توانایی های فنی و مهندسی کشور میباشد.

در طی سالهای متمادی همواره با رعایت تمام اصول فنی و کیفی و چه بسا با کمترین امکانات کشور توانسته در پروژه های فرودگاه ها ، بیمارستان ها ،ایستگاههای مترو ،بنادر ،کارخانه ها و دیگر پروژه های ملی و زیر ساختی کشور با موفقیت به اتمام برساند.

همچنین نظر به کسب سوابق چشمگیر و ارزنده در پروژه هایی که به اتمام رسانده است همیشه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و تراز اول در زمینه طراحی و اجرای انواع سقفهای کاذب و نمای آلومینیومی در پروژه های عمرانی در کشور مطرح بوده است.

این شرکت سالها با در اختیار داشتن نیروی انسانی مجرب ،متخصص و متعهد در طول سالهای پر فراز و نشیب کشور با پای همت و اراده در پیشرفت کشور قدم نهاده و با کوله باری از تجربه و شایستگی همگام با تکنولوژی و محصولات روز دنیا ،چشم انداز روشنی در برنامه کاری خود داشته و امید دارد در جهت پیشرفت کشور نقش مهمی را ایفا نماید.

این موفقیت ،مدیون موسس و پیشکسوتان  شرکت ،همچنین کار گروهی سخت ،علاقه و پشتکار کارکنان با تجربه و متخصص شرکت میباشد.

سقف کاذب کدکن