تایل سازه نمایان،Tile with Lay-in system

سقف کاذب نمایان ، به این دلیل نمایان نامگذاری شده است که سپری های کلیک که به عنوان زیر سازی و نگهدارنده تایل محسوب می شوند قابل رویت هستند . به این صورت که تایل های آلومینیومی با ابعاد تولید شده بر روی سازه های مرسوم به کلیک قرار می گیرد. همین روش نصب باعث شده که سقف علاوه به این که کاملا پوشیده است و تاسیسات و نمای پشت سقف دیده نمی شود با یک حرکت تایل ها قابل برداشت هستند.

مشخصات فنی:

متریال تایل آلومینیومی نمایان : تولید شده از ورق آلومینیوم با ضخامت mm5/0، mm6/0 ، mm7/0
ابعاد تولیدی 600×600 ،300×300 ، 600×1200 میلیمتر و سفارشی
رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 80-60 میکرون مطابق رال استاندارد اروپا

روش تولید:

تایل بدون لبه: این روش 4 وجه تایل خمکاری 90 درجه تولید می شود که پس از نصب روی شبکه کلیک تایل نسبت به آن در هم سطح دیده می شود.
تایل لبه دار:در این روش تایل با خمکاری پله ای تولید می گردد که پس از نصب روی شبکه کلیک تایل نسبت به شبکه پایین تر دیده می شود.تراز بالای پنل روی سپری قرار می گیرد و تراز پائین به شکل برآمدگی از آن خارج می شود.

طرح تایل آلومینیومی نمایان :

ساده ، وسط پانچ، و تمام پانچ و طرح دار هستند.
در طرح ساده به دلیل اینکه پانچ و حفره ای در سقف وجود ندارد ،برای مراکز صنعتی و درمانی استفاده می شود.
در طرح وسط پانچ با حاشیه ای که از اطراف تایل پانچ دار تولید می گردد برای حفاظت از عبور گردو خاک از پانچ ها به زیر سقف و همچنین افزایش قابلیت آکوستیکی ،پارچه های نمدین (Non woven )مشکی رنگ پشت آن چسبانده می شود. که علاوه بر زیبایی برای مراکز اداری و سالن های آموزشی ،درمانی، دسترسی پایانه ها و غیره مناسب می شود.
در طرح تمام پانچ ،سطح تایل تماما پانچ می شود که برای جلوگیری از عبور گردو خاک و افزایش میزان آکوستیک بودن سقف از پارچه نمدین (N.W) پشت تایل چسبانده می شود که برای فضاهای ذکر شده در بالا با جذب بیشتر استفاده می شود.

برای دیدن نمونه اجرایی این پروژه اینجا کلیک کنید.

نیروگاه ارومیه (3)استخر پادگان امیرالمومنین (4)استخر پادگان امیرالمومنین (5)استخر قم (2)پارکینگ مسکونی برج کوه نور نیاوران (1)پارکینگ مسکونی برج کوه نور نیاوران (2)پارکینگ مسکونی برج کوه نور نیاوران (5)راه آهن ساوه (1)مترو زین الدین (1)مترو مهدیه (1)مترو مهدیه (2)مترو مهدیه (3)مترو مهدیه (4)نیروگاه ارومیه (2)