سقف کاذب تایل و مزایای آن

به طور کل سقف کاذب از پانل های پشتیبانی سبک وزن تشکیل شده است که در زیر سقف بالایی خود که می تواند از جنس چوب، فلز، سنگ و … باشد معلق است.

مزایای زیادی در نصب سقف های کاذب وجود دارد و می توان آن را در مکان های زیادی مورد استفاده قرار داد.

سقف کاذب تایل به سادگی در داخل شبکه نصب می شود و فرایند نصب آن ها بسیار سریع و ساده است.

همچنین این نوع سقف کاذب پس از نصب دارای ظاهر تمیز و شسته رفته می باشد و به عنوان پوشش خوبی برای لوله کشی ها،  سیم کشی ها و یا تاسیساتی که در طول سقف اصلی اجرا شده، عمل می کند.

مزیت دیگر این نوع سقف انعطاف پذیری آن نسبت به جایگزینی می باشد، بدین معنا که اگر تایل ها به هر دلیلی مورد آسیب قرار گرفته باشند به سادگی می توان آن ها را تعویض کرد و همچنین دسترسی به اجزای پشت آن که شامل همان تاسیسات و یا لوله کشی های ساختمانی می باشد، بسیار ساده است.

تایل ها دارای طیف گسترده ای از طرح و رنگ های مختلف می باشد. در گذشته چنین به نظر می رسید که کاشی های تایل دارای طرح های ساده و قدیمی می باشند، اما اکنون انواع مختلفی از آن برای زیباتر شدن هر چه بیشتر سقف های شما موجود می باشد.

علاوه بر این، این نوع سقف می تواند نقش بسیار کلیدی در جذب صوت و سر و صدا داشته باشند.

اگر هر یک از تایل ها آسیب ببینند، جایگزینی آن با کم ترین هزینه و زمان میسر می باشد. این در صورتی است که تعمیرات سقف های سنتی گران تر و مخرب تر نسبت از تایل می باشد.

انواع مختلفی از تایل وجود دارد که مجموعه ی ما طیف گسترده ای از آن ها را متناسب با سبک ها و سلیقه های مختلف ارائه می دهد. شما می توانید از مشاوره های تیم فروش ما در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع سقف کاذب برای اماکن خود بهره گیرید.

سقف کاذب - ایستگاه مترو مهدیه

LinkedIn

آپارات

منبع: www.granmore.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *