تایل تیپ i 

 

سقف کاذب تایل به سقف مدولاری گفته می شود که دارای ابعاد مشخصی باشد. اولین بار شرکت کدکن اقدام به تولید و نصب تایل سوراخدار تیپ i (زیرسازی نمایان) برای پروژه  بیمارستان شرکت نفت اهواز به درخواست شرکت مهندسین مشاوره سازه نمود. بعدا این سقف کاذب به نام تایل بیمارستانی معروف گردیدکه در پروژه های زیادی از جمله مرکز قلب و عروق تهران و بیمارستان دانشگاه امام رضا مشهد مورد استفاده قرار گرفت.

مهندسین مشاور گروه چهار در زمان اجرای سقف کاذب بیمارستان قلب و عروق پیشنهاد استفاده از فنر ضد ارتعاش تایل ها را نمود این مطلب باعث طراحی و تولید فنر مخصوصی گردید که در صورت تقاضای مشتری در پشت کار تعبیه می گردد که باعث محکم شدن تایل ها می شود.

تایل تیپ i در دو نوع ساده و سوراخدار و در ابعاد 60*60 سانتیمتر تولید می گردد. راحتی برداشت و گذاشت تایل ها بدون کوچکترین آسیبی از مشخصه های اصلی این نوع سقف کاذب است که در زمان تعمیر تاسیسات زیر سقف موجب سهولت کار می گردد.

از این سقف کاذب ، شرکت کدکن در اجرای پروژه های زیادی از جمله سالن های باشگاه توانیر ، پادگان حضرت امیرالمومنین ، سرویس ها ی بهداشتی حرم امام رضا و… استفاده نموده است.

 

تایل تیپ i

 

LinkedIn

آپارات

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *